Generalforsamling Kulturhusets Venner
I Ølgod Hallerne torsdag den 19/3-2026 kl 19.00
Torsdag d. 19. marts afholder Kulturhusets Venner generalforsamling. Efter generalforsamlingen vil Kristian Krog, Direktør på Maltfabrikken i Ebeltoft afholde et indlæg "Hvordan giver man ejerskab til unge kulturbærer?"
Dagsorden er som følger:
1. Valg af dirigent
2. Formandens beretning
3. Godkendelse af regnskab for det forløbne regnskabsår
4. Godkendelse af næste års kontingent
5. Godkendelse af ændring af formålsparagraffen i foreningens
vedtægter
6. Valg af bestyrelse og 2 suppleanter
7. Valg af 2 revisorer
8. Behandling af indkomne forslag. Skal være bestyrelsen i hænde
senest 8 dage før generalforsamlingen
9. Eventuelt


